vart tog sommaren vägen?

Har varit ledig nu i en vecka, det har varit både upp och ner. Det finns dagar som jag njuter av att ligga i soffan och inte lyfta ett finger, medan andra dagar som jag håller på att tappa förståndet för jag är så uttråkad. Men nu är det en ny vecka och jag har fått ordning på dagarna igen.
Har till och med saker som jag måste få ordning på i veckan vilket, jag hoppas, ska få mig att få en rutin med sömnen. Ledigheter gör alltid att jag vänder på dygnen och det mår jag inte riktigt bra av. Nu börjar Sports Camp närma sig och då är ledigheten över.
Jag hoppas iaf att solen börjar lysa upp lite mer än vad den har gjort här i Norrköping, så man får lite färg.
 
Ha en toppen måndag!
Sofia

Kommentar

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0