Jag tänker avsluta sommaren

Jag har tagit mig två veckors semester, även om jag är ledig hela augusti innan min praktik börjar. Under dessa två veckor var jag hemma i Skaraborg, vilket har varit med blandade känslor. Så är det alltid innan jag ska sätta foten i Lidköping, det blir en märklig känsla som omfamnar mig och jag kan inte riktigt förklara hur det känns. Jag hann träffa Andreas en sväng, men jag hann även stötta på gamla vänner vilket var kul.
I måndags var jag och Jonas tillbaka i Norrköping igen.
 
Jag har inte upplevt sommaren riktigt, har inte ens varit i och badat. Oftast brukar jag ha lyckats samla på mig färg också, men det har jag misslyckast med totalt i år. Nu har jag några en del av augusti månad kvar, så jag tänkte att jag ska avsluta sommaren i alla fall på mitt vis.
Det börjar kännas lite höstigt i luften så det känns som att sommaren är på väg bort. Men det är okej, jag gillar hösten. Som alltid, brukar jag avrunda sommaren med klippning så att man blir av med det gamla som varit och in med det nya. Det är inte heller många dagar kvar tills min praktik börjar och jag får starta år två på mastersprogrammet. Det känns hur kul som helst!
 
Dags att avsluta sommaren!
Sofia

Kommentar

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig då

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0